Springfeelings

Dessa bilder tog jag förra helgen, när jag var i Jönköping för att fira min systerson som fyllde 1 år! Har tagit massor med kort från dagen, men jag har inte hunnit redigerat. Jag har inte äns hunnit sätta på datorn på dagarna. På två dagar så hade jag 5 läxor, plus ett stort no-prov att plugga till. Det är därför jag inte har bloggat på ett tag. Men jag ska försöka komma igång nu igen. :)
I alla fall, så känns det ute att det är vår, och att det börjar gå mot sommar. Det blir varmare för varje dag som går. Folk har t.o.m. börjat gå runt i shorts och t-shirt. 
Nu på morgonen har jag firat min pappa som fyller år, stort grattis! :D Jag och mamma ska ta en sväng ut med hästarna i skogen nu, så får jag se vad jag hittar på efter det. 
Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0