~

God kväll! 
I brist på redigerade bilder så får ni en fin bild på något fint motto som talar om att jag vill ha sommar nu.
Har varit sisådär med bloggen, pga. att ingen har kollat och så. Men när jag loggade in idag så var min statistik rätt hög. Tack till alla er som fortsätter kolla på min blogg även fast jag inte uppdaterat. 
Igår så cyklade jag 3,4 mil. Jo, jag hade väldigt ont i baken idag, haha. 
Aja, idag så har jag varit nere vid torget och varit med Hanna & Maja, käkat glass och lite sådant. Efter det cyklade jag hem (jag cyklade, ja...) i spöregn. Usch, usch, usch. Ställde mig i en varm dusch efter det. 
Jo, men det var väl pretty much min dag.
Hehe, ni får ha det så bra! •~• ♥

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0