Mellanmål

Sitter och kollar på pretty little liars, har nyss ätit ett mellanmål... Eller rättare sagt. Det ↑ mellanmålet. 
Denna måndag har varit ungefär som alla andra måndagar. Skolan, mellanmål, vila, franska läxa. Tyvärr blev det ingen dans ikväll, eftersom min danslärare är sjuk. Men med tanke på hur jag känner mig i foten så skulle jag ändå inte kunnat dansa.
Jo föresten, jag tror inte att jag har berättat om min fot i bloggen.
I lördags så var jag hos Maja, vi var ute och solade och lite så. Då klev jag upp på ett trappsteg som låg löst, och när jag skulle ned så satt det en metallhållare eller något sådant (vasst var det i alla fall), där, och såklart så trampade jag på den så att den skar upp hela min fot. Såret är ungefär 3 cm långt och det gör väldigt ont när jag går på foten.
Men jag ska fortsätta kolla på PLL nu, så får ni ha det så bra! :3

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0