MARRY YOU

Good afternoon!
Började dagen med syslöjd, men jag är fortfarande inte klar med mitt arbete, så jag ska gå på en rast imorgon och försöka bli klar, så att jag säkert blir betygsatt i slöjd. För nästa vecka är det sista gången och då missar jag slöjden för att jag har dansuppvisning på morgonen. Så typiskt. :s
Men i alla fall. Har just kommit på en dans till låten "Marry You" med Bruno Mars, så jag har hållt på med den i en halvtimme/timme sådär. Det är därför det står på en bild, och i rubriken. Det är inte direkt så att jag ska gå och gifta mig, haha. ^_^ Tyckte bilderna på dessa vita blommor som jag tog igår passade ganska bra till. :3
Men jag ska räkna lite matte nu, sen äta, och efter det ska jag göra mig i ordning och åka iväg på kör.
Ha en bra eftermiddag/kväll! :D

Kommentarer
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack så jätte mycket! :)
Ha en trevlig helg!

Svar: Tack, det samma!!
Moa Therese Larsson

2013-05-24 @ 22:55:37
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0