Look of today

Jeansjacka - ärvd från min syster / Tröja - vero moda / jeans - gina tricot / skor - dinsko / solglasögon - H&M / linne - H&M / halsband - accessorize
Halloj!
Var ett tag sen jag skrev känner jag. Och nu undrar ni säkert vart jag har hållit hus. Jo, jag har haft väldigt mycket i skolan, helgen har jag spenderat med underbara vänner och jag har varit på barnkalas hos min systerson som fyllde hela 1 år! Tog massor med bilder, så de kommer upp snart! :D
Tog även tåget in till storstan (haha, "stor stad"), och shoppade lite. Bland annat så köpte jag skorna, byxorna och tröjan jag har på mig på bilderna över. 
Förlåt, men jag har gått och blivit sepia-galen. Det ger ett så mildt & gammalt ljus.
Idag har jag bara gått i skolan, pluggat, haft solosång, dans, varit ute med mami och gått & duschat. "Bara".
Men jag ska nog börja göra iordning mig nu, torka mitt hår och försöka få lite sömn. Ni får ha det så bra. :)

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0