You can never guess...

Canon eos 600d + Canon EF 50/1.8 II
 
Ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag...
Jag har varit en sväng till Örebro, och gjort en sak. Jag har nämligen köpt en kamera! Ser du vad det står under bilden? Ja, det står Canon eos 600d, vilket är namnet på kameran jag har köpt. Jag köpte även ett nytt stativ, då mitt andra var trasigt. Och ett 50 mm objektiv, som också står under bilden.
Jag är jättenöjd med mina köp, och har länge kollat på den här kameran. Ni kan inte förstå hur lycklig jag är!
Skriver mer imorgon, för nu ska jag fortsätta kolla på grillmästarna och käka grillat med familjen. Haha. ;)
Ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0