Munkängarna - ramslök

Hej!
Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag har inte hunnit. Har haft ett matteprov igår, och ett noprov idag, så min lediga tid har gått till att plugga. Noprovet fick jag 35/38 poäng, och det är jag väldigt nöjd med, för att ha varit sjuk i en vecka och missat alla genomgångar. 
Men i alla fall. I helgen så var jag på ett ställe vid namn munkängarna, där det finns någonting som heter ramslök. Det finns på 2 ställen i Sverige bara, tror jag. 
Idag var sista skoldagen för mig den här veckan! Imorgon har jag ledigt för jag ska iväg på student, och torsdag och fredag är vi lediga.
På söndag till måndag ska jag sova över med klassen, så vi får se hur det blir med uppdatering.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0