Finis väder

Just nu så är det världens finaste väder ute. Solen skiner och det är jättevarmt ute. 
Och såklart måste jag ligga inne och vila min rygg. 
Jag tror inte att jag har berättat det här i bloggen, men jag har haft jätteont i ryggen de tre senaste dagarna, så jag har varken kunnat sitta eller stå. Men idag mår jag lite bättre, så jag kan gå lite grann, men det gör väldigt ont. 
Imorgon ska jag åka till en som ska kolla på min rygg, så får jag se om jag får någon respons på vad det kan vara.
Det gör ont precis vid en kota mitt i ryggraden, och vid högra skulderbladet. Jag tror att det har med en muskel att göra, men jag är långt ifrån säker. 
Men, ni andra får ha det så bra, och njuta av det fina vädret. 
Eller ja, vad har ni för väder där ni bor?

Kommentarer
Postat av: JoJo

Vi har strålande sol i stockholm!

Svar: Åh, vad härligt!
Moa Therese Larsson

2013-06-24 @ 14:53:18
URL: http://www.fixingyou.blogg.se

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0