Jag och min pålle

(Den här bilden tog mamma på mig och min häst Kasper förra Onsdagskvällen.)
Hej, och förlåt för att jag inte har skrivit något på 10 dagar. Men jag har inte kunnat, för jag har inte haft tillgång till internet. Men som jag nämt i bloggen så var jag i Kalmar Söndag - Tisdag, och då hade jag inget internet. Onsdagen var jag med Maja och på torsdagen packade jag för att åka och besöka farmor och farfar på Fredagen - Söndagen, och dem har inget internet heller. Så jag kom hem igår kväll.
Eller ja, i förrgår kväll visst. Klockan är redan 01:03 visst. Kanske är dags att stänga av datorn. Har redigerat bilder de senaste timmarna. 
God natt, eller något. ♥

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0