Vinter, kallt, mörkt

Hallå!
Det är vinter ute. Det är jättekallt ute, när jag vaknade i morse vad det - 20 grader ute. Och mörkt ute är det. 
Jo, jag tycker att det är jättemysigt med vinter, tända ljus och sånt. Men just nu vill jag bara ha sommar. När jag skulle ta på mig idag till exempel, då kände jag hur skönt det skulle vara att bara ta på sig ett par shorts och ett linne. 
Jag har bytt bildstorlek föresten, från 620 till 770 för jag tyckte bilderna var jättesmå, så det kommer ta ett tag innan alla bilder är i samma storlek, menmen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

Svar: Tack så mycket. :)
Moa Therese Larsson

2013-01-24 @ 16:46:50
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0