Onsdag <3

Hallå!
Hann inte blogga något igår eftersom jag först var i skolan, sen var mormor här till någonting runt fem, sen hade jag matteläxa, franskaläxa och engelskaläxa, och det går ju såklart före datorn. Och så skulle vi äta, och sen var det dags att dra iväg på dans. När jag kom hem så gick jag in i duschen och sen åt jag en apelsin och sen var det dags att gå och lägga sig inprincip. 
Iallafall, jag har rätt mycket i skolan nu, matteläxor, franskaläxor, engelskaläxor, no prov nästa vecka och SO prov till veckan därefter som är runt 40 sidor. Så det är inte säkert att det blir så mycket bloggande. Men jag hoppas att ni fortsätter kika in. ♥
Visst är det mysigt med vinter, men inte så mysigt att ramla mitt ute i skogen och ta emot sig med händerna, och inte hade jag några vantar heller, nejnej...

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0