Veckan

Har haft fullt upp hela veckan, så jag har inte hunnit uppdaterat på bloggen. Men i veckan har jag haft sportlov, så ni kanske förstår mig. Jag skrev i måndags, men det var bara den dagen från veckan. I tisdags så var jag i Örebro med Maja, hennes mamma, hennes lillasyster och hennes kompis. Vi shoppade och sedan åkte vi till lek&bus-landet, hihi. ^_^
I onsdags så var min kusin på fyra år, mormor & morfar och min moster här, så vi åkte lite pulka, sen gick vi in och fikade och lite så.
I torsdags (igår), så åkte jag och mamma till Jönköping och spenderade dagen med min storasyster och hennes lilla son på A6 (shoppingcenter) och sen åkte vi hem till henne och busade. På hemvägen så beställde vi kinamat som stod framdukat när pappa kom hem från jobbet. En riktigt bra alla hjärtans dag, och en riktigt bra vecka!
Ska försöka lägga upp bilder, eller kanske en video, på alla saker jag har köpt. 
Imorgon så ska jag med min kusin på nån barn-allsång. ♥
 

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0