Suck

Skrev ett helt blogginlägg om hur vi satt fast längst med vägen (från mobilen), men när jag publicerade så hade hela texten försvunnit, suck.
Aja, jag och mamma skulle åka till Jönköping idag, men värmen i bilen gick aldrig igång, och när vi åkt i 30/40 minuter, så stod det "endjing temperature to high" eller någonting och så började bilen låta och lukta bränt. 
Så där stod vi mitt ute i ingenstans, med en bil utan värme som inte fungerade. Så det blev bärgningsbilen. 
Sen blev det Skövde, för att låna hyrbil...
Nu blir det att krypa ner under en filt med en kopp te och kolla på en film. Fryser fortfarande. 

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0