Rådjur

Åh, är överlycklig!
Pappa ropade på mig att jag skulle komma ut i vardagsrummet. Och på baksidan så stod det ett rådjur i hagen. Jag sprang efter kameran och lyckades få några bilder innan det batteriet var urladdat. Jag sprang och satte batteriet på laddning och gick tillbaka in till vardagsrummet. Rätt som det var kom det ett till fram bakom en kulle, så jag sprang och hämta batteriet och satte det i kameran igen. Och det hade hunnit ladda pyttelite så jag fick en bra bild på dem båda till slut. 
I början av december satte jag upp ett mål, och det var att fota ett rådjur i vinter. Och det har jag gjort nu!
Bilderna kanske inte är dem bästa, men jag har zoomat in väldigt mycket, så jag är ändå nöjd med dem.

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0