Fototävling

Är med i en fototävling hos en av mina favoritbloggerskor  Matilda Engdahl. Var med och tävla du med!
För att komma till tävlingen så klicka på bilden ovan. 
 
Jag bidrar med den här bilden:
Jag har massvis med porträttbilder, men jag valde den här bilden för att den förmedlar sån känsla och glädje. Jag tog den hos mormor och morfar i höstas. På bild är det min kusin.
 
Motivation:
Det skulle betyda jättemycket för mig att vinna, då jag har fotograferat och bloggat i över 4 år, fast på olika bloggar. Jag är äntligen nöjd med den här bloggen och sliter verkligen för den, så det vore jätteroligt att få en riktig domän. 
Sen skulle det vara jättekul att någon uppmärksammade det jag gör, och uppskattade det.

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0