Fjäril

En bild jag tog på en fjäril för någon dag sedan.
God kväll!
Det var väldigt länge sedan jag bloggade nu, men jag har helt enkelt inte haft tid och lust. Har varit en del som jag har prioriterat före bloggen ett tag nu, men det är inget jag vill prata om. Men nu ska jag börja igen.
Nu är det inte långt kvar tills jag börjar skolan igen, och jag kan inte direkt säga att jag längtar. Visst ska det bli kul att träffa alla klasskamrater igen, men det där med att sitta still i ett rum och skriva ner tal efter tal efter tal, är väl inget jag direkt längtar efter. 
Imorgon ska jag, Maja & Tina hitta på något, men det skriver jag mer om imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Fantastiskt fina bilder. Kan tänka mig att morfar är stolt...

Svar: Tack så mycket! Haha! ;)
Moa Therese Larsson

2013-08-08 @ 09:55:16
Postat av: Maria Karlsson

Såå vacker fjäril:)Och Tack än en gång för att du fixade bloggen åt mej:)

Svar: Tack! Jadå, ingen orsak!
Moa Therese Larsson

2013-08-08 @ 14:48:53
URL: http://mariakarlssonsfoto.blogg.se

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0