You told me you loved me, so why did you leave me, all alone

Hejsan, hoppsan! 
Har spenderat helgen i Jönköping, först som barnvakt åt min gulliga systerson, och sen firat min systers kille som fyllde 25 år. Har varit en toppenhelg! Hade tyvärr därför inte tid för att blogga i helgen.
Vaknade med värk i musklerna mella nacke och axlarna. Har än inte blivit av med den trots att klockan är 16.31.
Aja, jag har tagit på akutspray, smörja, gladpack och har en varm riskudde på, så jag hoppas att det är bra imorgon. :c Det blir därför ingen dans ikväll, tyvärr. 
Måste bara berätta! Igår på dansen så var vi utomhus, det var superkul, haha! Folk tittade på oss och bilar tutade, det var rätt kul, hehe. x'3

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0