Vårsol

Hallå där! 
Förlåt för jättedålig uppdatering, men solen har skinit dom sista dagarna av lovet, och jag kände verkligen inte för att sitta inne vid datorn då. Och igår så drog skolan igår. Dock när jag kom hem igår, så mådde jag inte alls bra. Jag hade magkatarr och på det hade jag en väldig förkylning, så jag hade ingen röst igår kväll, på det kom febern. Därför stannade jag hemma från skolan idag, och mår lite bättre. Ska försöka gå till skolan imorgon förhoppningsvis. :) 
Jaja, nog med det negativa! Vilken vårvärme och vårsol vi har! Har faktisk suttit ute och solat i bara linne i några dagar. Sålänge jag har ögonen stängda så kan jag åtminstone låtsast att det börjar likna sommar, men när jag öppnar ögonen så ligger fortfarande snön som ett täcke över gräsmattan. 
Tänkte iallafall bjuda på några bilder från lovet, så dom kommer här. :)
Var ute och borstade på mina godingar i hagen, dock fick jag bara bilder med Kasper som blev bra. ♥
Sen invigde jag och min lilla Honey våren. ♥
Tyck att ramen är töntig om ni vill, jag tyckte i alla fall att den passade min lilla prinsessa! ♥
Ville bara säga tack för att ni har fortsatt att kolla på min blogg, även fast jag bara har skrivit ibland ett tag nu. Jag LOVAR att jag ska försöka bättra mig!

Kommentarer

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0