Music

Hej, har inte skrivit på länge. Måste bli bättre på det här nu känner jag, jag börjar tappa läsare. Men idag har jag varit i skolan, haha, nyhet. Och sen har jag softat framför en film och gjort engelska-läxa. Just nu sitter jag och spelar på min gitarr. Om jag får fler än 10 kommentarer på det här inlägget så kanske jag lägger ut en video på när jag spelar och sjunger, kanske. O.O Är det nån av er som spelar och sjunger? Isåfall, har ni nåt tips på nän bra låt? :3
Har som sagt var varit och shoppat med Maja i helgen, dagen efter var vi hemma hos henne och fotade lite.
Bilder från helgen:
 
 
Kolla hennes blogg! -> http://majawallenius.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: aNna

Du var riktigt söt du !
Skulle vara kul om du skulle kunna ge tips för att plugga och inte sitta vid datorn ! ♥

Svar: Tack! Du var söt du med! ^^Hm, ska tänka på det. Är inte så jättebra på det själv. Men du kan ju tänka på att göra läxorna innan du startar datorn! <3
Moa Therese Larsson

2012-10-17 @ 20:59:51
URL: http://xubi.devote.se

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0