Julmys

Är det bara jag som längtar sjukt mycket till Julen? Igår så lyssnade jag på en julskiva ( Mistletoe - Justin Bieber) och satte upp mina julgardiner. :S Jag vet att det är tidigt men mina julgardiner är fina... Iallafall så måste man ju älska julen. Mörkret, tända ljus, julpyssel, julbakelser, färgerna, snö, julafton, julgran, tomten, julgranskulor, glitter, solen mellan grantopparna, julmaten, decorationen, paketen, kärlek, glögg, pepparkakor, glädje, sällskapet, julmusiken, kalle anka och allt annat. ♥ 
 
 
Har ni något önskemål på vad jag ska skriva om? Skriv det i en kommentar vet jag! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Niaz Azadan

längtar till julen, men INTE till vintern!:S

Svar: Haha, älskart! :3
Moa Therese Larsson

2012-10-21 @ 22:33:45
URL: http://ninnii.blogg.se/
Postat av: Maria Karlsson

Visst är det fint med julen:)Du har fått med allt..

Svar: Helt underbart!
Moa Therese Larsson

2012-10-24 @ 20:21:00
URL: http://mariakarlssonsfoto.blogg%20se

Kommentera, så blir jag jätteglad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Skriv din bloggadress här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0